Haastattele asiakasta päätöksistä – Kysymällä ja kuuntelemalla tiedät, et arvaile tai oleta!

Pidän henkilökohtaisia keskusteluja asiakkaan kanssa ehdottomasti parhaana tapana päästä selville asiakkaan päätökseen vaikuttaneista tekijöistä. Henkilökohtaisten keskustelujen ehdoton etu on mahdollisuus syventyä aiheeseen asiakkaan kanssa. Saat asiakkaalta suoraa palautetta myynnin toiminnasta, sekä asiakkaan kokemuksista.

Molemmat näkökulmat – voitto / häviö – ovat tärkeitä kehitettäessä jokaisen myyntitiimin toimintaa. Erityisesti voittoanalyysien merkitys korostuu tässä ajassa. Nyt tuntuu, että näemme ja kuulemme koko ajan vain negatiivisia uutisia. Niinpä on hyvä nostaa esiin onnistumisia, tuulettaa niillä ja miettiä kuinka hyviä toimintatapoja voidaan monistaa osaksi koko tiimin toimintaa.

Jatka lukemista

Ostajan saappaissa - hämmästytti ja kummastutti!

Keskustelen usein asiakkaiden kanssa siitä, kuinka heidän myyjät toimivat asiakasrajapinnassa? Onko asiakaskohtaamisia harjoiteltu? Onko näkökulma palveleva ja lisäarvoa tuottava vai tuotetykitystä? Saan usein vastaukseksi pohdiskelevaa tai epämääräistä myöntelyä.

Jatka lukemista

  • 1
  • 2

Voititko vai hävisitkö myyntihankkeen? Tiedätkö miksi?

Lataa ilmainen opas, jonka avulla selvität asian.

Tarkista sähköpostiosoitteesi.
Invalid Input
Invalid Input
Hyväksy tietojen tallentaminen.
Väärä tunniste.
Opas voitto/häviö-analyysin tekemiseen

Tiina Häikiö | Lead Way Oy
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
0400 701 017